Het internet is natuurlijk het favoriete medium om reclame te maken voor uw auto. Dit doe je gratis, wat ook de snelste en meest effectieve manier is om zoveel mogelijk potentiële kopers aan te trekken. De ideale advertentie die opvalt, is anders. Vaak wordt vergeten dat foto’s en beschrijvingen het enige raam in de auto zijn en dat hun belang tot een minimum is beperkt. Daarom is het belangrijk om foto’s aan de advertentie toe te voegen. Het ontbreken hiervan betekent dat je als verkoper iets moet verbergen voordat je het kunt schudden. Zorg er daarom voor dat je een duidelijk beeld hebt van de volledig gewassen auto en vergeet het interieur en de motor niet, op voorwaarde dat je ze schoonmaakt. Soms kan het interessant zijn om een professioneel bedrijf in te huren. Gebruikte auto’s die op nieuwe auto’s lijken, laten zien dat de verkoper erg zorgzaam is, waardoor de trend van onderhandelen over prijzen afneemt. Houd bij het maken van foto’s rekening met verschillende invalshoeken, bepaalde (interne) details en achtergrond. Een paar meter boven de grond ziet de auto er het slimst uit, maar vanuit het perspectief van een kikker ziet hij er aantrekkelijker uit dan op normale ooghoogte. U kunt de auto het beste voor de garagedeur parkeren of tegen een neutrale achtergrond, zoals een vlakke muur. Voorkom dat iemand denkt dat u uw auto uw hele leven op straat heeft geparkeerd. Overweeg ten slotte de zon. Foto’s die tussen 12.00 en 14.00 uur zijn gemaakt, kunnen overbelicht zijn, maar u hoeft niet te wachten tot het donker wordt. Maak in ieder geval zoveel mogelijk foto’s en indien nodig kunt u honderden foto’s maken, zodat u op uw gemak prachtige galerijen kunt laten zien. Het wijzigen van de positie van x-foto’s kan ook wonderen verrichten. De advertentie zelf Het plaatsen van advertenties is een kinderspel, het duurt niet lang om Autovlan te passeren en beperkt zich tot het toevoegen van wat basisinformatie. Naast het toevoegen van foto’s kunt u ook andere informatievakken toevoegen. Zorg ervoor dat u de laatste gebruikt om de voordelen te benadrukken. Dit is bijvoorbeeld een rookvrije auto, u bent de eerste eigenaar, de onderhoudshandleiding is afgerond, enzovoort. Let ook op uw spelling. Fouten en onzorgvuldig gedrag verminderen de aantrekkelijkheid van uw advertenties en vereisen duidelijke, zelfs meertalige tekstinstructies. Wij kunnen alle vragen voor u regelen en een redelijke prijs voor uw auto voorstellen!
|
https://auto-verkopen-belgie.com/nl/info/prijs-bepalen-auto/ |